Wie zijn wij?

Met jaren aan ervaring in de financiële dienstverlening

heeft AB Administraties een naam opgebouwd die gelijk staat aan

betrouwbaarheid, kwaliteit en innovatie.

Maar het zijn onze korte lijnen en informeel contact met de klant die ons anders maken.

Persoonlijke aandacht, goed advies en duidelijke begrijpelijke taal zijn de hoekstenen van ons kantoor.  

 

Jouw contactpersoon

Wij weten dat het de mensen met wie je werkt zijn die het grootste verschil kunnen maken.

Daarom ben je bij ons in goede handen.

Of je nu Vanessa Krijthe spreekt of Bianca Nijmeijer of Ivana van Ek, de kwaliteit is altijd hetzelfde en hoog.

 

Vanessa Krijthe is de oprichtster van AB Administraties in 2004 en heeft jarenlange ervaring in de financiële dienstverlening in zowel profit als non-profit organisaties in zowel groot- als midden- en kleinbedrijf en uiteraard ook als ondernemer.

 

Bianca Nijmeijer is vanaf 14 februari 2019 mede-eigenaar geworden en heeft ook jarenlange ervaring op het gebied van bedrijfsvoering en administratie. 

"Ik ben zeer verheugd dat ik weer met Vanessa mag werken, maar nu als vennoten!"

 

In december 2022 is Ivana van Ek als assistent bij het team gekomen. 

 

 

 

Bianca Nijmeijer

Eigenaar

 

"Succesvol ondernemen begint bij de basis! En deze basis begint bij slim boekhouden en de administratie op orde hebben en te houden. Ik ben praktisch en proactief ingesteld en vind het een uitdaging om voor de klant met effectief advies geld en tijd te besparen"

 

 

 

 

 

 

 

Ivana van Ek

Assistent

 

"Het leukste aan en de grootste uitdaging van dit werk vind ik het puzzelen om alles met elkaar te kunnen verbinden en om de balans te vinden. Stapje voor stapje begin je hierna de "bigger picture" te zien. Het mooie is dat de klant van ons leert maar wij leren ook weer door de klant"

 

 

 

 

 

 

Vanessa Krijthe

Eigenaar

 

"Ik blijf het altijd weer een uitdaging vinden om de "black-box", zoals de meeste klanten in beginsel de financiële administratie zien, zo te verbeteren, in te richten en uit te leggen dat de klant er gemakkelijk mee kan werken, het gaat gebruiken en er voordeel uit haalt. En dat heeft niets te maken met de onkunde van de klant, maar ieder nu eenmaal zijn vak. Wat de klant als core business heeft vind ik juist vaak bijzonder. Het gaat er om hoe je je vak uitlegt aan de ander en interessant maakt zodat de ander er wat mee kan"